مركز مشاوره ايران تحصيل
مشاوره تحصيلي

شرايط سني و معدل لازم جهت تحصيل پزشكي بدون كنكور در آلمان چيست؟

 
 
شرايط سني و معدل لازم جهت تخصص پزشكي در آلمان
 
 
 

بسياري از دانش‌آموزان و دانشجويان ايراني، به دنبال تحصيل در خارج از كشور هستند. به همين دليل ما در اين مطلب قصد داريم تحصيل پزشكي بدون كنكور در آلمان را بيشتر بررسي كنيم. در صورتي كه شما نيز قصد مهاجرت به آلمان براي تحصيل در رشته پزشكي را داريد، در ادامه اين مطلب همراه ما باشيد. در ادامه شرايط سني و معدل لازم جهت تخصص پزشكي در آلمان را بيشتر بررسي خواهيم كرد. همچنين در صورتي كه نياز به اطلاعات بيشتري در خصوص، تحصيل تخصص پزشكي در آلمان و شرايط سني تحصيل پزشكي در آلمان داريد، مي‌توانيد با ما تماس بگيريد.

 

 

جهت اطلاع از نحوه تحصيل پزشكي بدون كنكور در آلمان از سراسر كشور از طريق تلفن ثابت با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس حاصل فرماييد. 

9099072952 تماس از سراسر كشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طريق تلفن ثابت بدون گرفتن كد پاسخگويي از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

 

 

 

تحصيل پزشكي بدون كنكور در آلمان

آلمان يكي از كشورهاي صنعتي اروپاست و از شرايط اقتصادي خوبي برخوردار مي‌باشد.  يكي از دلايلي كه اين كشور براي مهاجرت تحصيلي محبوب است، امكان ادامه تحصيل به صورت رايگان و حتي بدون كنكوري است كه در آلمان وجود دارد، به همين دليل اين كشور براي ادامه تحصيل يكي از گزينه‌هاي محبوب است. اگر شما نيز قصد ادامه تحصيل در رشته پزشكي به صورت رايگان و بدون كنكور در آلمان را داريد، در ادامه اين مطلب همراه ما باشيد تا از شرايط سني و معدل لازم جهت تخصص پزشكي در آلمان بيشتر بدانيد.

 

 

تحصيل پزشكي بدون كنكور در آلمان، چه شرايطي دارد؟

در آلمان دو دسته دانشگاه با شهريه و بدون شهريه وجود دارد، كه اگر متقاضي تحصيل پزشكي بدون كنكور در آلمان هستيد، در ادامه همراه ما باشيد تا شرايط تحصيل تخصص پزشكي در آلمان بدون شهريه و بدون كنكور را بيشتر بررسي كنيم.

 

 

 

شرايط سني تحصيل پزشكي

شرايط سني تحصيل پزشكي

 

براي گرفتن تخصص پزشكي در آلمان به صورت رايگان، چگونه بايد اقدام كرد؟

براي تحصيل در دانشگاه‌هاي رايگان آلمان مي‌توانيد از دو راه اقدام كنيد. براي ورود مستقيم به دانشگاه پزشكي لازم است مدرك زبان C1 داشته باشيد. براي اين كه احتمال قبولي بيشتر شود، مي‌توانيد در دوره‌هاي فانديشن شركت نماييد. در اين روش داوطلبان ورود به دانشگاه، عمدتا در يكي از روش‌هاي پزشكي يا پيراپزشكي در ايران شركت كرده و مدرك دارند.

اما براي ورود غير مستقيم به دانشگاه‌هاي آلمان، لازم است ديپلم دوازه ساله و پيش دانشگاهي با حداقل معدل تعيين شده داشته باشيد. علاوه بر اين، مدرك B1 آلماني نيز ضروري است. يكي از مدارك ديگري كه براي ورود به دانشگاه در اين روش لازم داريد، اخذ پذيرش كالج يك ساله،  M-kurs و سپس فارغ التحصيلي از كالج M-kurs با معدل بالا است.

نكته مهم:

توجه داشته باشيد پذيرش در كالج M-kurs، به معناي پذيرش در دانشگاه نيست و اين تنها يكي از مدارك مورد نياز جهت پذيرش مي‌باشد.

 

 

 

شرايط سني و معدل لازم جهت تخصص پزشكي در آلمان

در اين قسمت قصد داريم شرايط سني تحصيل پزشكي و معدل لازم جهت تحصيل پزشكي بدون كنكور در آلمان، را بررسي نماييم.

 

شرايط سني جهت تحصيل تخصص پزشكي در آلمان

شرايط سني براي تحصيل در دانشگاه‌هاي خارج از كشور، به تناسب هر رشته مي‌تواند متفاوت باشد. به صورت كلي در بيشتر رشته‌ها بهترين سن 23 تا 28 سالگي است. اما اين موضوع براي رشته‌هاي پزشكي و پيراپزشكي كمي متفاوت مي‌باشد. شرايط سني براي تحصيل پزشكي در آلمان، بستگي دارد در چه مقطعي و به چه روشي قصد ادامه تحصيل داشته باشيد.

 

شرايط سني مقطع كارشناسي

در مقطع كارشناسي،شرايط سني  تحصيل پزشكي بسيار مهم است. به صورت معمول شرايط سني در اين مقطع تا 21 سالگي است. البته اگر 21 سال شما گذشته باشد، راه‌حل‌هايي وجود دارد كه بتوانيد ويزاي تحصيلي در آلمان را بگيريد. اين راه‌حل مربوط به نحوه كنار هم قرار دادن مدارك و همچنين توضيح انگيزه‌هاي داوطلب مي‌شود.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ايران تحصيل،
موضوع:
[ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۱۴:۴۷ ] [ امير قانع ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی